با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
رابطه یادگیری سازمانی با رهبری تحولی مدیران و عملکرد کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان

وجیهه فلاحتی پایین دروازه؛ احمد شعبانی؛ سید علی سیادت

دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27) ، آذر 1399، ، صفحه 25-36

https://doi.org/10.30473/mrs.2021.58145.1460

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین وضعیت رابطه یادگیری سازمانی با رهبری تحولی و عملکرد شغلی کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان انجام شد.روش‌شناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش آن، توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان در سال 1396 که تعداد آن‌ها 139 نفر بودند و از طریق ...  بیشتر